Zgodnie z najnowszymi danymi Polskiej Organizacji Franczyzodawców, polski rynek franczyzowy wzrósł w ciągu ostatnich 20 lat z 50 do ponad 1300 firm franczyzowych. Najczęściej dotyczy to działalności spożywczej i gastronomicznej. Franczyza cukierni, lodziarni, kebabów, burgerowni czy restauracji to rzecz tak pospolita, że trudno wyróżnić się na tle jakością samego wyrobu. Turyści oraz lokalni mieszkańcy coraz częściej oczekują w ofercie czegoś więcej niż tylko standardowych dań, które mogą kupić w wielu miejscach. Z myślą o ich potrzebach została stworzona marka Crazy Corn. To nowość nie tylko na rynku polskim, ale też europejskim. Podstawą możliwej do uzyskania przewagi konkurencyjnej jest tu sam produkt. Dania serwowane w Crazy Corn oparte są na sprawdzonych recepturach z Meksyku, gdzie występują jako Grillowane „Elotes”. Głównymi składnikami dań są słodka kukurydza, majonez, ser Cotija, limonka i chili. Ich łączenie z kolejnymi dodatkami pozwala na uzyskanie różnorodnej kolekcji smaków: od kwaśnych, przez słodkich, aż do słonych i orzeźwiających. Wzbogacając tę orientalną nowość o polskie dodatki kulinarne, otrzymaliśmy różnorodne i bogate menu, w którym proponujemy między innymi:

  • Sweet Choco Corn – połączenie kukurydzy, bitej śmietany, polewy czekoladowej i efektownej posypki,
  • Choco Corn – niezwykłą kukurydzę w czekoladzie z dodatkami do wyboru, w tym chili, orzeszkami, pianką czy wiórkami kokosowymi,
  • Carmelove Corn – grillowaną kukurydzę z solą i polewą karmelową.

Współpraca z „Szaloną Kukurydzą” w ramach franczyzy w Łodzi to możliwość osiągnięcia natychmiastowej przewagi konkurencyjnej dzięki niepowtarzalnemu smakowi.

 

Franczyza Łódź – moc pozytywów

Zgodnie z raportem „Polska na Talerzu 2019”, aż 93% badanych korzysta z lokali gastronomicznych. Zwiększył się także odsetek osób jedzących w restauracjach przynajmniej – ilość wzrosła do 3 razy w miesiącu. Dane te potwierdzają, że Polacy chętnie korzystają z fast foodów. Jednym z ważniejszych kryteriów wyboru danego posiłku jest także jego oryginalność. Lubimy eksperymentować i szukamy nowych, nieoczywistych smaków. Niepowtarzalność produktu to tylko jeden z atutów, jakie daje Państwu Crazy Corn. W ramach franczyzy fast food w Łodzi otrzymują Państwo od nas także:

  • prawo do wyróżnienia się, działając pod innowacyjną marką Crazy Corn.
  • Elastyczność – proponujemy Państwu aż siedem modeli franczyzowych, w tym lokal, wyspa, przyczepka, riksza, jak również dodatek do istniejącego punktu gastronomicznego. Można zdecydować się na prowadzenie punktu całorocznego lub sezonowego street foodu.
  • Dostęp do wysokiej jakości źródeł zaopatrzenia w towary oraz dodatkowa opcja na odroczenie płatności.
  • Dostęp do sprawdzonych i unikalnych przepisów.
  • Wsparcie na każdym etapie inwestycji.
  • Wyłączność terytorialną w danym mieście.
  • Niskie koszty wejścia i duży potencjał rynku turystycznego w Łodzi.

Crazy Corn to idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby wejść na nową ścieżkę kariery zawodowej.

 

NASZA OFERTA:

Przyczepa gastronomiczna

Sprzedaż całoroczna lub sezonowa.

Możesz rozpocząć sprzedaż nawet w dniu odbioru w dowolnym zakątku naszego kraju, dając uśmiech i niezapomniane wrażenia  smakowe klientom.

Start inwestycji już od 25 tys. zł już z pierwszym zakupem towaru.

Gdy posiadasz już własną przyczepę koszt rozpoczęcia nie powinien przewyższyć 20 tys. zł 

Lokal

( sprzedaż z okienka lub z serwisem wewnątrz)

Doskonałe rozwiązanie dla centrum miast, osiedli. 

Wystarczy mały lokal z okienkiem sprzedażowym ( od 8 m2)  

Koszt rozpoczęcia od 25 tys. z pierwszym zakupem towaru 

Wózek gastronomiczny / riksza

Biznes sezonowy. 

Najbardziej ekonomiczne i elastyczne rozwiązanie. 

To od Ciebie zależy gdzie i kiedy będziesz pracował. 

Nasze wózki i riksze są autonomiczne. Nie potrzebujesz dostępu do prądu i wody. 

 Koszt inwestycji już od 17 tys. zł z pierwszym zakupem towaru

Wyspa w galerii handlowej

Koszt rozpoczęcia działalności od 25 tys. zł z pierwszym zakupem towaru

Dostosowanie posiadanej przyczepy, foodtracka, lokalu

Gdy posiadasz już własną przyczepę koszt rozpoczęcia nie powinien przewyższyć 20 tys. zł 

Dodatek do lokalu gastronomicznego

Dostosowanie miejsca i zakup niezbędnych urządzeń jak dodatek do prowadzonego już lokalu nie powinien przewyższyć 15 tys. zł z pierwszym zakupem towaru + adaptacja miejsca w lokalu 

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas

Zapytaj o szczegóły